Hajós élet, cirkuszvilág, úti kalauz

Egy artista lány kalandjai a világ körül...

Egy artista lány kalandjai a világ körül...

XXV.-XXVI. Cruise 09.10.-09.19.

Új csapat - teendők - izgalmak - gitár- topless show

2015. szeptember 22. - CircusGirl

Mostanában bár nem sok időm volt relaxálni, de azért futtában igyekszem lefotózni a gyönyörű kilátásokat a deckről, ebből adnék most ízelítőt:

Jön az új cast, így átvariálták a műsorrendet. Mi kezdtünk első este. Ráadásul közeleg az inspector, így beraktak mindenféle safety meetinget és drillt egymás után... Mindegy, már rég volt ilyesmi! A hajó tele van ismét, 2400 utas! Az állomások ugyanazok, most nem lesz sok újdonság, azt leszámítva, hogy sok crew member cserélődik. Táncosok mellett, Lily (cruise director aszisztens) és Linda (kár, épp hogy jóban lettünk) is leszáll...

Sok lett az intézni valóm, gyorsan híres lettem a hajón. És most már a fontos emberek (vezető managerek és officerek) is beszélgetnek velem. Ráadásul felbukkant a Magicás hajós orvos, ő is örömmel üdvözölt. De kell is szervezkednem sokat, nem csak abból áll, hogy ülök egy órát az irodában. Sebaj, ezt a két hónapot lenyomom, aztán ha visszajövünk, meglátom akkor is akarok e elnökölni. Azért rossz, hogy határok közé vagyok szorítva (bár, mint kiderült van pl. bizonyos pénzösszeg, amit kérdezés nélkül költhetek, de tehetek javaslatokat, mit is kéne épp nagyobb összegben vásárolni) és persze az is tény, hogy nem lehet 1000 embernek megfelelni, száz-féle program esélytelen... Így a sok nyüzsi után tele lett a fejem és nem is tudtam aludni vagy 3 napig. :( De aztán, lendületbe jöttem, neki álltam nyelvtanfolyamot szervezni (kínait és olaszt is), mennem kell majd gitárt venni és a partylistám is megvan!

Munka közben az irodámban :D

dsc00289.jpg

Elbeszélgettem egy 3rd officerrel is, most már tisztában vagyok, mit is csinálnak ők, azon kívül, hogy a lányokat kajtatják! No, és azzal, hogy mi zajlik a bridgen. Ez a srác éjjeli műszakos, mutatta fotón, hogy egyik nap vagy 100 halász hajót kellett kerülgetnie (mert ő joystickozza a hajót), tiszta videójáték! Volt egy érdekes története: a Costa Allegrián hajóztak 5 éve az Indiai-óceán kellős közepén, amikor tűz volt a hajón. Eloltották, de 3 napig egy helyben állt a hajó minden elektromosság nélkül. Nem volt szellőzés, 40 fok mindenütt és kaja sem volt, mivel a fagyasztott élelmiszereket nem tudták feldolgozni. Izgis lehetett az utasoknak!

Benyaltam valami vírust a héten, így 3 napig kínlódtam a hasammal, görcsöltem egész nap, még edzeni sem bírtam (enni sem nagyon). Volt egy kötelező crew party, amit muszáj volt megszerveznem (mivel 2 hetente kell lennie valami bulinak - ahol az indiaiak és filippínek kitombolhatják magukat - de a dolgom csak annyi volt vele, hogy hírdessem ki, csináljak posztert és találjak egy dj-t), ez nem volt semmi extra, csak a szokásos tumultos dancing night a bárban. Annyival azért feldobtam, hogy az animátorokat mozgósítottam pár szám erejéig, hogy csináljanak egy kis hangulatot!

Aztán Lindát is elbúcsúztattuk, együtt bároztunk egy egész kínai csapattal. Annyi csipszet, rákszirmot és alga-szeletet (Oliver, csak plasztiknak hívta) rágtak el fél óra alatt, hogy ihaj.


12003022_969115729817688_4172923794244208877_n.jpg

12003022_969115526484375_1477883281585185006_n.jpg

12003367_969115493151045_676919623359955635_n.jpg

Megjött az új csapat és Cleber is visszatért!!! Juhééé! 2-vel többen vannak, tök aranyosak, sokkal nyitottabbak. 2-3 nap alatt már többet beszélgettem a lányok egy részével, mint az elmúlt 4 hónapban a másik teammel összesen. Sőőőt, a show-énekes fiú magyar!!! András! Nagyon örülünk neki, végre van kivel magyarul dumcsizni. (Majdnem mindenkinek első szerződés.) Az énekes csajszi, Millie, argentín (edzésmániás - mint én - ugyanazt a cardioprogramot nyomja és még meg sem jött, de már a gymben volt napi 2x), a lányok angolok, a fiúk között van egy román, Mihai és egy moldáv Alexander. Szegények nagyon szét vannak esve, mert egész nap gyakorolnak (volt, hogy reggel 5-ig), mivel itt van velük a cég egyik főnöke, Karen is! Volt is már próbánk és tech rununk is, mivel a Vision-nel debütálnak elsőként. Karen nekünk átállította a fényeket és egy-két apróságot, hogy jobban látszódjunk, meg ilyenek. Jól is tette, mert kiderült, többen azt hitték, teljesen új a finálé, mivel eddig nem is láttak minket... Jó, mi? Most viszont olyan magasra emelkedik alattam a színpad, hogy csak na! A shown mi is izgalomban voltunk, már-már átragadt ránk a premier láz, az hogy a főnökség nézi és még fel is veszik. A 2. show határozottan sokkal jobb volt. Baromira elfáradtunk, pláne a hasmars miatt gyengébb is voltam.

Különben előtte önhibámon kívül (mivel a színpadon tartottak próbán) nem voltam a megadott időben az irodában és a "kedves" Staff Captain (ő a kapitány-helyettes, akinek az idegesítő szőke felesége van, a pali pedig csak úgy tud kommunikálni, hogy közben lefolyik a székről a flegma tartásával) pont keresett, hogy befizesse a shuttle-buszra a feleségét. (Nőci addig verte a tamtamot, hogy ő Tienjinben legyen busz, hogy mehessen a fake-marketra, míg a férje erőteljesen felpártolta ezt az ügyet. Ami alapvetően nagyon is jó lenne,csak épp miért nem Tienjin centrumba megy a busz? Miért egy átlag zsibvásáros shopping aeriába, ami nem is a város még... Miért? Hát, A "szőkenő" miatt...) A lényeg a lényeg, felkapta a vizet, hogy nem vagyok ott és már be is panaszolt kör-email formájában a vezetőség tagjainál. Csak épp mindenki tudta addigra már, hogy épp duty-n voltam, mert ha hiszi ha nem, nekem is lehetnek az igazi munkámból eredő kötelezettségeim... (Csak aztán jópofát kellett öltenem és felvonulnom hozzá, közölni vele, hogy mindig ott vagyok amikor kell és rendben, kiírom ha nem tudok ott lenni, csak épp ezt nem tudhattam előre... Mellesleg, délután a kutya nem szokott bejönni, mert mindenki elfoglalt vagy alszik és esténként meg sokszor többet ott vagyok...)

3 nap gym nélkül és már elvonási tüneteim voltak, most újra rovom a kilométereket! :) Különben a nagy inspection tulajdonképp 1 napos volt, Chejun felszálltak, Fukun máris távoztak az ellenőrök. Oké, a vezetőségnek nagy stressz volt, mert A-Z-ig mindent átvizsgáltak a coast guardosok, akik nem is a Costától, hanem még feljebbről érkeztek. Talán most már nyugi lesz!

Chejun (múltkor nem volt semmi) most szép időnk volt, elvittük magunkkal Andrást. Nagyon örült, hogy kimozdulhat, mert aznap csak a táncosok voltak befogva a revü-show próbája miatt. Aztán megjelent Magic Oliver, aki aznap nagyon nem találta a helyét. Ki-be mászkált a kávézóból, összerendelt vagy 4 féle kaját, amiből semmit nem evett meg, gyakorlatilag megetette Andrást és Olit...

Hallo Kitty a toalett-kultúrában is tarol Koreában :D 

12030877_10153708251408120_156664716_n.jpg

Fukun is igazi kellemes idő volt annak ellenére, hogy éjjel nagy vihar volt, mozgott a hajó rendesen, ami itt azért ritkán fordul elő. Elmentünk gitárt venni. Officer felettesem (aki "mintha" saját használatra rendelte volna) csak annyi utasítást adott, hogy akkusztikus legyen és közép-kategóriás. A nagy bizonytalanságban (lévén, hogy 100 féle gitár van) épp kiejtettem, hogy miért nem hoztunk magunkkal egy zenészt, amikor besétált a boltba az olasz duó férfi tagja. Ő aztán ki is próbálta, amelyiket én kinézet alapján preferáltam, a húrcsomag-választékban pedig segédkezet nyújtott. Nagy boldogan távoztunk, pedig nem is magunknak vettük, de örömömre Oli kedvet kapott a gitározáshoz, lesz rá 6-8 hónapja, kezdheti is ezzel a sráccal a tanulást. (A kabinban pengetett is egész délután, amíg nálunk volt.)

dsc00284.jpg

Aztán a szokásos kis netezős, kávézós, pékséges progit nyomtuk. Itt egy újabb csokorra való fotó Fukuból (emberek, pláza, Oli kedvenc péksége a japán nénivel és babájával, illetve városnézet a hajóról):


Az utolsó sea day nyugisan telt az officokba való rohangálásokat leszámítva (sokszor kell egyeztetnem a HR-sel és az adminisztratív officerrel - ő a gitárbolond amúgy)... Du. ment az edzés, Oli is tolta a fúkkal, Oliverrel és Andrással karöltve, sőt még Gagan is csatlakozott, most hogy már edzésprogramot írtam "Mignon-fan" barátunknak (alias Magicionnek). Aztán este eltűntek videójátékozni, én pedig beültem megnézni a topless showt, azaz a Blue Welvetet! Elég vicces, hogy simán bemehettem, most hogy Karen itt van, senki nem akart engem elzavarni... Nos, érdekes élmény volt! Jobb, mint amire számítottam! Mondjuk, nagy tánctudás nem kell hozzá és a fiúk tök feleslegesen vannak benne (mert alig táncolnak valamit), de vannak nagyon szépen megvilágított, ízlésesen szexi jelenetek. Szinte minden lány jól néz ki benne! (Pedig az új csapat tagjai sem épp topmodell alkatúak...) Néha mondjuk érdekesen vannak egy egy részhez kiválogatva (pont a 3 melltelen lányzó elől), de összességében nem rossz a műsor, a kosztümök és díszlet is jó. Azért sajnálom a lányokat, hogy mivel fizetős a show, kevesen vannak mindig, semmi hangulat nincs, és talán mert a férfiak mellett ott ül a feleségük, jó nagy csendben ülnek végig. Én mondjuk tutira tök zavarban lennék a saját férfi kollégáim előtt (pláne, hogy a mostani fiúk nem melegek, Clebert leszámítva persze) és a végén amikor nagy fénynél név szerint egyesével kell meghajolni és cicit villantani...

Így telt al az elmúlt 10 nap, mozgalmasan... :D

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://circusgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr247794620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sophie24 2015.10.06. 19:36:20

Annyira sajnálom, de valamiért nem tudom elolvasni a legújabb bejegyzésed, pedig lassan függő lettem annyira jók az írásaid :)
süti beállítások módosítása