Hajós élet, cirkuszvilág, úti kalauz

Egy artista lány kalandjai a világ körül...

Egy artista lány kalandjai a világ körül...

XXIX.-XXX. Cruise 09.30. - 10.07.

4 napos cruiseok - Chinese N. Day - Szöul - szigorítások

2015. október 11. - CircusGirl

Hosszab kihagyás után végre edzhettünk egy hatalmasat a színpadon. Lett is izomláz dögivel! Aztán még gymbe mentem egyenest. Ezalatt a pár óra alatt mondanom sem kell, hogy már égen földön kerestek. (Nagyon nehéz engem megtalálni a hajón, ha nem a kabinban vagyok akkor a színpadon vagy a gymben...) Már alig vártam, hogy túl legyünk a kínai ünnepségen, mert hihetetlen mennyit készülődtek rá, hány próbát tartottak és a roppant idegesítő ("pain in my ass") Daniel, azaz a Head-Technician mit össze csesztetett engem már mindennel. Hihetetlen az az ember, nem is csinál semmit, annyi volt a dolga, hogy küldjön technikusokat a próbákra, neki ott sem kellett lennie, mégis mit össze rinyált, hogy ezeket a plusz munkákat, neki senki nem fizeti meg, ő az utasokért dolgozik, nem a crewért bla bla bla... Közben állandóan játssza az agyát, mindenkinek az arcába vigyorog (majd fű alatt besúgósdit játszik és kavar) és minden csajt igyekszik közben letapizni, miközben fontoskodik és magyaráz! Október 1.-én hatalmas vihar volt nap közben, meglehetősen nagy hullámokkal!

A viharos tenger is csodaszép tud lenni...

12071804_1152738491407029_1862246551_n.jpgÚgy edzettem a gymben, hogy folyamatosan körbe ugráltam a termet, mivel képtelenség volt egy helyben meglenni és természetesen, mindenki részeg ember módjára járt-kelt a hajón. Estére enyhült szerencsére, akkor volt a kínai nemzeti ünnepség és party. Különben, aki tényleg ezerrel mozgósította magát az az asszisztensem: Lián - volt. Minden egyes próbát végig ült, loholt egész nap, kinyomtatott vagy több száz meghívót, dekorált stb. Szerintem még túlzásba is vitte! :) Maga az est nekem csalódás volt, mert a műsorhoz semmi közöm nem volt és szerintem eléggé lapos volt. (Nem is értem mit próbáltak ezen annyit...) Aztán rögtön rányomták a diszkót, akkor amikor az emberek neki álltak enni. Erre okostojás Daniel megint engem teremtett le, hogy miért nem szóltam, hogy még kaja is lesz. Nos, szerintem az egyértelmű volt (fel sem tételeztem, hogy meghajol a kórus és már rá is nyomatják egyből a tuc-tuct), másrészt nem akarta felfogni, hogy hiába vagyok walfare vezető, konkrétan ezt az egészet nem én szerveztem, a francért nem az asszisztensemet zaklatja, aki kínai! (Amúgy a többieknek hiába foglaltam a helyet, senki nem jött időben, a táncosok csak a diszkóra estek be, MagicOliver hajat vágatott, András dettó...) A diszkó nagyon "disco" volt. Villogó vakító lámpák ezerrel - megint kevesen táncoltak - és zúzós zene... Nekem annyira nem jött be! Ennek ellenére, mindenki elégedett volt. Az est pozitívuma számomra, mint president, kaptam sutyiban pezsgőt. :D Ugyanis már több, mint egy hete a crew bár kifogyott belőle, én pedig a készülődés közben megemlítettem a brit F and B Managernek, hogy kár, mert én mást nem iszom, erre rögtön körbetelefonált és intézett nekem egy üveg pezsit fű alatt, ráadásul ingyen!

12081368_1152738444740367_612876406_n.jpg

Kapiány beszéde, dekoráció, csapat...

Másnap Fukuban bicikliztünk, sajnos csak 4 óránk volt, de azt kiélveztük Olival. Friss levegő, napsütés, shopping! Mi hiányzott még? IDŐŐŐ!!! Az az, ami sosincs. Pláne, az ilyen 4 napos short cruisoknál, ahol összesen fél napot vagyunk kikötőben! A következő is 4-es, de legalább egy egész napot Incheonban állunk!!!

12077522_1152738421407036_1708038624_n.jpg

Utolsó nap elbúcsúztattuk szekus barátunkat - Gagant is - akivel ugyanis végül mégis kitolt a "Bastard" (= főmufti biztonsági), tudniillik annyira lepontozta bosszúból és féltékenységből (no meg szimpla szivatásból), hogy nem hosszabbítottak neki. (Kötelező 6 hónapja lejárt, de maradhatott volna még kettőt...) Megint egy jófej emberrel kevesebb! :( Aznap este tudtuk meg, hogy a crew báros mogorva pasi (akit senki nem bír, olyan undok), warningot kapott, mert állítólag sok piát kiadott valaki(k)nek. Így jön most a szigor, nincs több üveges bor vagy pezsgő! (Persze, a szabályzatban van egy véralkohol limit és hivatalosan nem lehet a látszólag ittas egyént kiszolgálni, csak épp ezt azért egyik hajón sem nagyon tartották még be.) Nos, pár nappal később kiderült, hogy többek között egy officer is teljesen részeg volt a kínai napi partyn, így most 2 italnál többet tényleg nem adnak ki egy kártyára. (2 db sör vagy egy koktél jár mindenkinek!) Röhej az persze, hogy nem derült ki, melyik officerről van szó, mert falaznak neki és eltussolták az ügyét, ő nem kapott semmit, a crew viszont szív... És konkrétan senki nem kapott megrovást sem!

Bye bye Gagan!

12074814_10156249477280713_5406245033857801979_n.jpg

A hajós napokon semmi extra nem történt. Showk jók voltak, közönség is! Oli és András mostanában csak játszik: P.S. - csocsó - ping pong... Elvannak, mint az óvodában! Magic Oliver pedig a fellegekben lebeg, mert összejött a bomba-nőjével, Daniellával! (Enza azóta is forrong és Oliver-ellenes kampányt folytat...) Az officerek lekoptak, miután le lettek ejtve a táncoslányok által. (Úgy fest, ezek a lányok értelmesebbek és köszönik szépen nem kérnek a pökhendi mitugrász officerekből!) De azóta felszállt még két ismerős a Magicáról, az egyik egy igen normális pasi - a Maintaince Officer Gianluca - a másikra annyira nem emlékszünk, hogy mit is csinál.

12077293_1152738374740374_812990884_n.jpg

Elkezdtük az olasz tanfolyamot! Buen pomeriggio!!! Io sono Anna. (= Kellemes délutánt, Anna vagyok!) Táncosok voltak, mi és még egy konyhás fiú (Min), aki annyira nehezen beszéli (még az angolt is, sőt ki sem tudta ejteni a sima "E" betűt), mert Mianmarból jött! Nem valami ismert ország :D! Pietro a tanár, eléggé lelkes volt és mindenki élvezte az órát.

3 napos bezártság után már nagyon vártuk, hogy kimehessünk! Duplán izgalmas volt, mert beterveztünk egy Szöul városlátogatást. A crewnak megint kirándulást szerveztem, azt kellett felügyelnem és elindítanom, így már jó korán kezdődött a napom, aztán az elsők között mi is elhagytuk Olival a fedélzetet. :D Hááát, lehetett volna írtó klassz és a képek arról is árulkodnak, de valójában egy baromi fárasztó és kimerítő nap volt. Már a shuttle busszal 45 percet zötyögtünk reggel, aztán vonatoztunk Kippel több, mint 1 órát a központba (Souel stationig) ott található a City Hall, a híresnek mondható (de valójában semmie extra) tv torony, de körülötte a dombon (amit túlöltözve, kizzadva, magas sarkon másztam meg) volt egy helyes ki park, szobrokkal, temple-lel, felvonóval és napraforgókkal. Meglehetősen nyűgös voltam, a térkép szerint ugyanis Szöulban minden utca sarkon van Sturbuck's (nem vagyok fanatikus, csak általában az az egyetlen kávézó, ahol megértik, mit kérek és még növényi tejük is akad), kivéve ebben a körzetben!!! (Vagy 5 kávézóban érdeklődtem, nem volt szója tej, végül pont egy névtelen kis sarki helyen, ahol már nem is feltételeztem, hogy lesz, na ott volt! Ezután már félig boldog lettem és megszűnt a nyűg! :D)

Metró-térkép

images_1.jpeg

De visszavergődtünk a metróba (ami egyébként első blikkre hihetetlen bonyolultnak tűnt a sok vonal és átszállási lehetőség miatt - van hogy ugyanaz a járat két felé megy egy helyen és nem lehet tudni, merre fog menni, nincs ugyanis külön jelzés rá - de a nap végére már átláttunk a káoszon és jól kiismertük magunkat), siettünk ugyanis tovább a város túlfelébe, hogy találkozzunk a többiekkel a Hard Rock Caféban. Egyrészt Amynek (a vörös táncos csajszinak volt szülinapja, akit én csak Mortishának hívok az Adams Familyből), másrészt Magic Oliver már hónapok óta nyaggatott minket, hogy menjünk vele egyszer. Nem volt egyszerű megtalálni, mert egy hatalmas torony-pláza 5. emeletén van, de odaértünk elsőként. Fincsit ettünk: Oli óriási burgert én pedig egy isteni roston sült lazacot!

dsc00425.jpg

dsc00427.jpg12071433_1152748894739322_1473592638_n.jpg

Utána még szétnéztünk a plázában, ami egy baromi puccos, drága bevásárló központ volt, vásároltam pár élelmiszert, aztán már rohantunk is vissza. Incehonban még bele botlottunk egy filmforgatásba és átcaptattunk a kínai negyeden. Röpke 2,5-3 órás utazás után estünk be hullán a hajóra, majd mentem az officeba...

A puccos pláza

 
Ezek után még ünnepeltünk tovább a bárban, amiből lett is bonyodalom! Mire én lementem már mindenki ott ült a tortával. Tudtam, nem lehet oda elvileg kaját bevinni (hogy miért? Nem tudom, HÜLYESÉG, ráadásul a Magicán lehetett), így rá is kérdeztem, rendben van e. Azt mondta az egyik táncos, Ollie, hogy igen. Majd megjelent 4 szekus, köztük a "Bastard" vagyis a főnök is. Sasoltak minket folyamatosan és lesben vártak, mint vadász a bokorban. Én megjegyeztem, talán nem kéne meggyújtani a gyertyákat, mert az meg tűzvédelmi előírás. Hosszú perceken át nem történt semmi, mivel Amyre vártunk. Miután megjelent, csak meggyújtották. Erre a mufti lehívta telón az 5.szekust (nehogy már ő szóljon ránk), aki szolgálatban volt, hogy intézkedjen. Nem értem, ha az a lényeg, megakadályozzák a problémákat, miért nem figyelmeztetnek vagy szólnak ránk... (Ja, mert hogy nem akarnak...) Sunyi módon lapulnak,majd balhéznak. A főnök persze sosem csinál semmit személyesen, hanem mást ugraszt! A bónusz meglepi Amynek: Cleber transzvesztita showja volt... Erre inkább no komment, akármennyire is szeretjük Clebert... Bár, egyes emberek arckifejezése a bárban megért volna egy misét, ez volt az egyetlen alkalom, mikor sajnáltam, hogy a szekusok (pláne "Bastard") nem voltak ott...:D

12106785_10207681449897218_6584649719989882692_n.jpg                    

12079154_10207681452097273_3185382031004549466_n_1.jpg

Másnap a show baromi jól ment, nagyon lelkes közönség volt és nagy siker, főleg a hula hoopnál, de minden számunknál sikonyáltak! Plusz boldogság volt, hogy a MESSBEN (!!!) vacsinál volt sushi. Ki is kaptam párat, eldobozoltam (egy baromi nagy tál licsivel egyetemben), majd boldogan a kabinomban fogyasztottam el show után! (Reméljük, a szekusok nem olvassák a blogot! :D) Kimerültem az utóbbi napokban, mind testileg mind agyilag. Kissé lerobbant az immunrendszerem is. Ideje lesz pihenni... Azonnal rendeltem masszázst a hét zárása képpen és elmentem korán aludni!

Titkos vacsim :D

dsc00444.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://circusgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr557953978

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása