Hajós élet, cirkuszvilág, úti kalauz

Egy artista lány kalandjai a világ körül...

Egy artista lány kalandjai a világ körül...

Magica X. Fejezet

2015. április 12. - CircusGirl

X. Fejezet

Eléggé pocsék nap lett a péntekből. Volt drill, amire végül nekünk nem is kellett mennünk, aztán csodálatos meeting, de legalább volt esemény is. Előadták megint a "safety on stage" előadást és csináltunk színháztermi evakuálást is. A délutáni shopping után az időt netezéssel töltöttem a könyvtárban és egész nap füstölt lazacot ettem. Mikor vosszaértem a hajóra, mondja a securitys nő, hogy a páromnál volt valami spray (mutatta a lábát), gondolkodtam milyen spray lehetett a zsebébe, erre a mondat vége az volt, hogy a hospitalban van, ott keressem. Jajj, talán lenyúzta a térdét, jutott eszembe. Hát, annál komolyabb, bokaficam (sprain), kiugrott neki focizás közben! Iszonyúan feldagadt, rá sem bírt állni. Jól megijedtem, most mi lesz. Másnap reggel el kellett mennünk Guaden a sűrgősségire röntgenre. Kiderült, nincs komoly sérülés, törés, de egyelőre borzalmasan fest. A cruise director megkérdezte, mi lesz, mert ha nem tudunk dolgozni szerdán, akkor azonnal le kell szállnunk... Így, mondtuk, hogy dolgozunk valahogy. Vlad felajánlotta rögtön, hogy megcsinálja velem a duót, ez hatalmas kisegítés lesz! Így Olivérnek "csak" a zsonglőrt kell túlélnie... Egyelőre fekszik, jegeli ezerrel. Drukkoljon mindenki! :)

11099737_10153247141318120_1255812191_n.jpg

Vasárnap kimentem kicsit sétálni, Oli csak pihent egész nap. Du. elkezdtem gyakorolni a duót Vladdal. Este már nem bírt Olivér magával, elment gymbe, utána meg lenéztünk crew bárba. Az egyik lányt felköszöntöttük szülinapja alkalmából, ugyanakkor Sándor is ünnepelte, hogy volt egy jó napja! :) Nyert valami lóvét aznap és még az étterembe is kellemes hallgató közönsége volt. Így sorra rendelte az üveges pezsgőket. Gondoltuk is, hogy így majd holnap megint rossz napja lesz, ha másnapos lesz. (Lett is neki savtúltengése egész nap!)

No de, a másnap reggel nekem is elég pocsékul indult. Kora reggel kivertek az ágyból, mert jöttek izzót cserélni (nem is kértük), azért is bosszantó, mivel ez az egyetlen nap, hogy később kötünk ki és nem kell világvégére ébredni. (Az ébresztő itt mindig zúgás, remegés, tárgyak rázkódása a szobában mindenütt, és 2x egy héten megspékelve a már emlegetett agyrepesztő horgony-engedéssel...)

Tehát ezután visszamásztam az ágyba, akkor jött egy telefon. A cruise director keresett, hogy megszidjon minket, hogy került Olivér előző este a crew bárba, mivel ő "day off"-on van. Erre kérdeztem én, hogy az mit jelent? Nem tudtuk, senki sem mondta, direkt rákérdeztem az asszisztensénél, mert le kellett adnunk neki egy papírt az orvostól. Mondtuk is, mivel csináljuk a showt szerdán, nincs szükségünk semmi féle day off-ra (nekünk 2 show között nincs más kötelességünk, ahonnan felmentés kellene)... Ő (az asszisztens) azt mondta, ne foglalkozzunk vele, ez csak egy papír, hogy tiszta legyen minden Genovának. (A CÉGnek :D ) Nos, a nőci csak magyarázott, hogy day off-kor az ember el sem hagyhatja a kabint, mivel beteg és pihennie kell. (Ja, csak nem épp valami fertőző vírusról van szó például...) Ez a kedves nőszemély ráadásul nem akarta megérteni, hogy ezt nem tudhattuk, csak magyarázta újra és újra, hogy ilyenkor nem mehet sehova. Azt hittem eldurran már az agyam. Angolul ő ugye pláne nem is akar megérteni semmit, de szerintem amúgy sem lehet vitatkozni... Végtére is nem lett belőle nagyobb baj, másnap le is ment a dokihoz és megszüntették a day off állapotot.

Másnap elmentem strandra a táncosokkal. Nagyon k.o. voltam, előtte már lepróbáltam a sráccal. (Nagyjából megvan minden, kivéve a handstandot. Azt nem fogjuk csinálni, mert az nagyon új neki, kimozog a keze alattam.) Szóval csak fetrengtem én is a parton, el-elszundikálva percekre. Mondjuk, ez a partszakasz nem volt nagy durranás, csak souvenir boltok voltak és még az égbolt is sokszor beborult. Este még egy próbát lenyomtam Vladdal. Másnap már én nem bírtam járni, úgy bedurrantak a combizmaim a sok vállba felmászástól és leugrástól, mivel azért próbálgattuk a handstandot sokat...

Kedden már edzettünk együtt, mármint Oli zsonglőrözött, rá is tudott már állni rendesen a jobb lábára. Járáskor már nem is látszik, hogy volt valami, nem sántít, de persze még pufi a lába, véraláfutásos és fáj még neki. Forogni nem tudott a fájós lábán, a labdáját pedig nehezen balanszírozta a lábfején a felpuklisodás miatt, de összeségében le tudta nyomni a számait!

No, de lesz szerdán izgalom mindenkinek rendesen! 

Olyan ideges voltam egész nap. Megint korán keltem, nem tudtam visszaaludni. Izgultam, hogy milyen lesz a műsor, mert még a délutáni próbán sem volt azért meg minden. A show viszont nagyon jól ment. Olivér hihetetlenül jól csinált mindent. Pörgött is, semmit sem hagyott ki, sőt még csak nem is nagyon paccolt. A gumizoknit sem vette fel, merthogy az vastagította a lábfejét. Vlad minden tőle telhetőt megtett, ilyen rövid felkészüléshez képest elég jó volt, megcsináltuk. Oli valószínűleg meg túlélte volna az emelést is, de így nem kellett erőltetnie és a srác is már teljesen beleélte magát, hogy fellép velünk :)! Én még bekaptam egy óriási izomlázat, mert ugye nem vagyunk összeszokva és emiatt volt egy mozdulat, amit nagyon befeszítettem és beállt a combom. De, minden jó, ha a vége jó, megoldottuk!

11121790_926475280737441_9084360926357059239_n.jpg

11133735_926475240737445_443739779111050422_n.jpg

Antiguán elmentünk beachelni kettesben a legközelebbi strandra. Tök jó helyre keveredtünk, free wifi az egész strandon, jetski lehetőség, elég szép partszakasz. Kicsit borús volt az idő, de nem is volt baj. Úszni így is tudtam egyet és legalább nem égtünk le, sőt még a képernyőinket is láttuk :D Mint fontos kritérium, hiszen Olivér egy hétig nem volt internet közelben!!!

dsc09775.jpg

dsc09774.jpg

Másnap nagy pihenés, a városban is minden zárva volt (mivel nagy péntek), piknikeztünk, olvastunk egész nap a parkban. Muszáj volt, mert baromira kimerültem a héten...

A bejegyzés trackback címe:

https://circusgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr617359512

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása