Hajós élet, cirkuszvilág, úti kalauz

Egy artista lány kalandjai a világ körül...

Egy artista lány kalandjai a világ körül...

XIII.-XIV. Cruise 07.19.-28. Napsütés, Buborék, Party time

2015. július 31. - CircusGirl

Tienjinben jó meleg volt, edzettünk Olival a crew beachen, ott van egy korlát ugyanis, ahol lehet csimpaszkodni :) Meg is kapott kicsit a nap. Tatjana és Viktor is ott napozott, hihetetlen milyen cingár ez a pasi. Ráadásul teljesen vegán, gyakorlatilag csak gyümölcsön élés nyers salátán... (Amikor pedig már-már éhen halna, bevág egy baromi nagy tál fagylaltot!) Ezen nagyon filoztam, hogy hol a logika, mert ha tejterméket sem eszik, akkor miért fér bele néha mégis a fagyi, sőt állítólag már panaszkodott, hogy éhezik a messben és kezd rosszul lenni, szédelegni. Közben meg azt látom, hogy rengeteg féle saláta van, főtt zöldségek, amikből sosem szed... Akkor mit hiányol?! Ha totál vegán, akkor nem tudom, mit fogyaszt otthon, ami itt nincs, mert gyümölcs-zöldség rengeteg van... Oké, lehet szója/tofu pörkölteket vagy rántott gombákat vár... Engem ez igen foglalkoztatott és már a többiek rajtam röhögtek, hogy miért bosszant, ráadásul mivel román, így ha akarnék se tudnék vele kommunikálni.

A futási rekordom egyelőre 17 km, most nem tudom ezt mikor fogom tudni megfejelni, de innen már célszerű lenne a bűvös 21-et lenyomni végre :D

Fukuokában monszun-eső volt ismét, fenomenális amikor 2 uncsi sea day után végre kiszabadul az ember és zuhog... Pláne, hogy még drill is volt és ott ácsorogtünk 20 percet az esőben! Eláruljam mi az új rendszer lényege? Kb. annyi, hogy a kódnevek helyett annyit mondanak be: "All crew in position..." (Szóval eltörölték a vészhelyzetek fedőneveit, amit előtte jól belénk plántáltak. Illetve most valahogy 6 lépcsős az egész mentés, ami minket annyiban érint, hogy már az első riasztásra a helyünkre kell menni és ott várakozni. Ennyi!)

Este partyt tartottak a táncosok (Naimnak volt szülinapja pár napja ugyanis) a crew bárban, beöltözőset! (Épp, mint a Magicán! :D Ez az angol-módi... Sándor -akit sokszor emlegettünk mostanában, mert már őt is hiányoljuk - kultiválta volna, tuti szétszekálná néha őket!) De ezek a táncosok legalább tök jó és kreatív jelmezeket csiniáltak (Disney mese-karakterek volt a téma)! Akadt itt: Aladdin, Csingiling, Minnie Mouse, Wendy, kalózok, herceg, két darab 101 dalmata, Alíz fehér nyúla, Zeusz (aki először Herkulesnek mondta magát), Toy Storys cowgirl! Mi a beöltözésből megint kimaradtunk, egyrészt mert későn szóltak, másrészt nem tudom, hogy lett volna e jelmez-alapanyagunk... Mindegy, legalább volt egy kis buli, ivós-játék és egy kis társasági élet.

10996766_922883601087380_4205394989118320300_n.jpg

A következő Tienjinben korán felébredtem és elmentem reggelizni a messbe (ilyen még nem fordult elő...), ahol meglepődve konstantáltam, hogy mindenki ott volt. Persze, hiszen a legtöbb táncosnak van valami kötelezettsége ilyenkor. Azonban páran mondták, hogy kimennek, így úgy döntöttem velük tartok. Eltaxiztunk egy plázába. Ez az egyetlen dolog, ami 15-20 percre van a kikötőhöz, de lényegében csak egy bevásárlóközpont. Semmi nincs a környéken, ahol lehetne sétálni. Így jobb híjján csak körbe jártam a plázát egyedül, aztán csatlakoztam a többiekhez, akik ebédeltek és még maradtunk kicsit netezni. De persze Kínában alig jön be valami, nem hogy a facfebook, de még pl. a google sem! Skypolni nem volt kivel, mert korán volt, maradtak a hírek az origón és a life.hu-n :D A kínai taxisok hihetetlen, mekkora parasztok és szemérmetlenül lehúzósak. 40 yuannak kellett volna lennie a fuvardíjnak (mert annyit számlál a mutató igazából), mi azonban 100-at fizettünk, csak ekkor én még nem tudtam, hogy mi lenne a normális. A társaság talpraesettebb és felvilágosult fele ugyanis bevágódott egy kocsiba és el is húzták a csíkot, mi 3-an pedig próbáltunk találni másik autót. Az egyik sofőr terelgetett minket hosszú perceken át a kocsijához, egyfolytában magyarázott kínaiul és közölte, hogy 100 yuan a fuvardíj. Végül elegünk lett, láttuk, hogy simlis pasas, csak hogy két másikat is kérdeztünk és ugyanúgy 100-at mondtak. Így, mi ennyiért mentünk el, ahova a többiek 40-ért. Amúgy mondtuk a sofőrnek, kapcsolja be a taxiórát, nem volt hajlandó... A csajok nem akartak vitázni, én meg rájuk hagytam mindent, mivel ők már voltak. Visszafelé más lányokkal jöttem, de akkor is pechem volt, mert akármennyire szerettem volna a 4 utas egyike lenni, megint úgy alakult, hogy a kisebbik körbe kerültem :( (Mivel az sem mindegy, hogy 3 vagy 4 felé kell osztani a díjat...de legalább visszafelé már 50-et fizettünk, és akkor mesélték el nekem, hogy mi is a normális módi) Mindegy, lenyeltem a békát, legalább kimozdultam.

Baromi fáradt voltam egész héten, asszem' most lemerültek az elemeim...

26-án az eredetileg nem tervezett kikötés helyett a japán tájfun elkerülése végett, mégis kikötöttünk Chejun. Csak épp beraktak még egy drillt, meetinggel természetesen és kiderült, hogy már du. 1-kor indulás van. 1 kerek órám volt kimozdulni. Nagyon meleg volt, futólépésben berohantam a városba, hogy vegyek gyorsan protein csokit (lévén ez az egyetlen lehetőségem itt Ázsiában), mert megint kifogytam belőle, majd szétizzadva rohantam vissza. Aznap kifeküdtünk a crew beachre napozni és pihentem egész délután. Este megnéztük a Bubble-mant (Ő az új artist, egyébként Sergionak hívják, most jött meg még a felesége nélkül, így egyelőre fél showt csinált a táncosok és énekesek kiegészítésével) Hát, nem olyan rossz, de láttunk már jobbat. Nekem kicsit szülinapi bohóc-show szerű. A kínai gyerekeknek nagyon tetszett, de káosz volt, minden gyerek rohant előre, mindenki kiakarta pukkasztani a buborékokat és kissé maszatolósnak találtuk. Ronda nagy vödör a színpad elején, abba mártogatta a kezét, de állandóan csöpögött, folyt szét mindenfelé a szappanos víz. Kiváncsian várjuk milyen lesz a teljes show majd a feleséggel! A hajó baromira mozgott, nem egy kínai hányta el magát a folyosón és a nézőtéren. (Ami pozitívum, hogy a csaj egy zacsiba hányt, de Andres mesélte, az orra előtt valaki széthányta a cipőjét és örülhetett, hogy őrá nem fröccsent! :D)

img_8554.jpgimg_8573.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

    

Másnap Fukuakaban nagy meglepetésünkre végre hét ágra sütő nyári idő fogadott. Nem sok időnk volt, de azt végre élveztük. Az elég rossz, hogy nincsenek kiülős helyek a városban...:( Este voltak a showink, (amit már elakartam mesélni, hogyan hangzik kínaiul: Visions is Motion="TONKÁN SÜTŐŐŐŐ!", na ezt már nagyon megtanultuk :D) most először kissé mozgott a hajó. Másnap crew party volt, a "szokásos-hangos-diszkós"- féle. De alapvetően jó volt, táncoltam nagyot, Kip is rázta ezerrel, Tatjánával baromi viccesek voltak, de jó értelemben! Van egy új olasz animátor csaj (most épp őt hajtja Magic Oliver, amire Lily baromi féltékeny és próbál kavarni, ami azért vicces vagy épp szánalmas, mert Lilyt épp előtte lévő nap láttuk smárolni a kikötőben egy Serenás crew memberrel...) ő velem egykorú és tök jó fej, ja és csodamód olasz létére, beszél angolul. Ami pech, hogy mint animátor, napi 10 órát dolgozik, így vele nem olyan könnyű programot szervezni a késő esti crew báron kívül... Na, de ott voltunk egészen zárásig és még egy olyan animátor is gratulált nekem (egyáltalán már az is meglepett, hogy hozzám szól), akit eddig egy nagy meleg tahónak tartottam, mivel eddig köszönni sem nagyon szokott, lévén, hogy nő vagyok... A secusok is buliztak velünk ezerrel, ráadásul állandóan csajos fotókat akartak csinálni a hazamenetel előtt! Ki tudja, hány indiai fotón pózolok már? :D De, ha másért nem, hát ezért kell részt venni a crew partykon, végre megnyílnak és más arcukat is megmutatják az emberek.

11815833_1110345245646354_746028232_n.jpg

Be akartam ülni a topless showra (ide nem engedik be a crewt), de gondoltam én, aki együtt dolgozom és öltözöm a lányokkal, csak beengednek, mivel a két énekes is bent van mindig egy-két animátor lánnyal. (Ők őrzik, hogy más ne jöhessen be, az utasok pedig ne fotózzanak.) Igen ám, de a kedves Ciro nem adott nekem engedélyt, azzal az idióta kifogással, hogy ha engem beenged, akkor a többi női zenészt is be kéne, akik már szintén jelezték, hogy megnéznék. Ekkora hülyeséget! Mivel én egy műsorban, öltözőben vagyok velük, mindegyik lányt láttam már félmesztelenül... A zenészek pedig az animátor lányokra is hivatkozhatnának, még úgy is, hogy "duty"-n vannak... Ráadásul felajánlottam, hogy beállnék Luana helyett ajtót őrizni. (Ja, a show énekes, aki bent van, ráadásul fiú, bár meleg...)

Mindegy, Ciro nem hazudtolta meg önmagát. Az "okostojásságát" és a hülye kifogásait, miközben itt sosem vonatkoznak ugyanazok a szabályok más pozícióban lévő személyekre...

A bejegyzés trackback címe:

https://circusgirl.blog.hu/api/trackback/id/tr197667626

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása