Hajós élet, cirkuszvilág, úti kalauz

Egy artista lány kalandjai a világ körül...

A két arcú Maldív:

Mely az álom luxus kivitelben, illetve a világ egyik legszomorúbb helye is egyben

2018. december 23. - CircusGirl

Első látogatásunk a szigeteken nem volt valami felemelő... Sőőőőt...  Péntek lévén (ez náluk a vasárnap) nyugisabb volt a légkör (Giovannáék figyelmeztettek, erre máskor ne számítsunk!), de sok minden zárva volt délután. Elsőre nem akartunk méreg drága hotel-látogatással indítani, inkább…

Agyament repülés - Én, a jordán bankrabló - Titanic - Jönnek a kalózok!?

Bár Türkish Airline-nal utaztunk, ami jóval kényelmesebb, mint pl. a New Yorkba0 tartó LOT (lengyel) járat volt, de igen kimerítő utazásunk volt: Péntek 18h, időben Ferihegyen, (2 órával indulás előtt) hiába, mert checking pult még zárva, előtte már kígyózik a sor. De mindenhol! (Szerintem direkt…

Utolsó napjaink és a várva várt Hajós-Kulisszás "Best-of"...

Utolsó napjaink igen türelmetlenül teltek, de az új kikötők igazán remek élményt szereztek! Pár város a középkort, illetve a Trónok Harcát idézte fel! Split és Dubrovnik ugyanis tele van forgatási helyszínnel, amitől Oli egészen felvillanyozott. (Én is, csak mivel nem nézem a sorozatot, engem a…

Wonderland – magyar család nálunk – TRANSZBAN – világvége – Bolond Szamár és még bolondabb gazdája

Kezdjük a Ferragostoval!!! Elérkezett augusztus 15-e az ún.Ferragosto, mely oltári nagy (nyárzáró/búcsúztató) ünnep Itáliában. Így aztán rendhagyó cruise-t terveztek, programokkal, fellépéssel és egy különleges bulival. Vezetőségünk az „Alíz Csodaországban“ témát választotta, így e történet…

10 évesek lettünk – Show bakik - Strand jegyzet/Info – TOO MUCH Tuuuurista

Képzeljétek, nagy ünnep volt nálunk, ugyanis megértük első jubileumi, azaz 10. évfordulónkat! 2008 augusztusában kezdtünk ugyanis együtt járni, első közös angliai turnénkon! :D E gyönyörű kis walesi faluban, Cricciethben csattant el az első csók:  Így aztán egész héten ünneplősre vettük a figurát:…

Pápa - Arany olaj - Toilet katasztrófa - Vihar - Torokgyuszi - Mekk Elekek...

Avagy szürke hétköznapok a Neoriviera fedélzetén

Kezdjük egy Bariból való elhajózáskori naplementével, így kezdődik minden cruise! Bari ugyanis az egyetlen pihenő napunk, mert azt követően van előadás, így ilyenkor előszeretettel ejtőzöm fent a nyílt decken az új utasok között még inkognítóban... :D Megérkezett jó barátom, a litván származású…

Oli az ősember - Görög falloszok tömkelege - Santorini vihar - Delos - Újra egy kis hajós élet - Black Mirror

Ismét eltelt egy kis idő... Bariban csodás felfedezést tettem: találtam egy bioboltot, ahol nagy örömmel vásárlok azóta is... :D A show-k rendben zajlanak, továbbra is nagy sikerrel, kapjuk a „Brávi!“-kat sorjában :D! Volt egy eset, mikor Oli elhagyta ugyan a parókáját, pontosabban megunta, hogy…

Lesípoltak az Akropoliszon - Őrült Beach Mykonoson - Szamárkaki Santorinin - Olasz bunkóóóság - Tisztek nyelvtudása - Tipikus 'GOROG'

Beálltunk a 7 napos útvonalra: Bari (Olaszország) – Korfu – Athén – Mykonos (2 nap) – Santorini – Tengeri utazónap I. Bari nagyon bűbájos hely, nem is kicsi! Egy hatalmas óvárosból és egy modern részből áll. Rengeteg templom és katedrális található itt, csodaszép épületeket lehet felfedezni az…

COSTA NEORIVIERA 2018.

Első napok a fedélzeten – Nápoly és Korzika – Brávik és olasz style

Na, kérem, megérkeztünk! Ezúttal nem sokat repültünk, a Genova melletti Savona volt úti célunk, ahol egy éjszakát töltöttünk új hajónkra, a Neoriviérára várva. Igazán kellemes, meleg nyári este volt, ráadásul pont egy utcai fesztiválra érkeztünk, zenével, kirakodóvásárral és egyéb programmal a hotel…

10 nap alatt a Föld körül: elbűvölő szamoaiak, amerikai nyugdíjasok, új hajó - új módi

Hűűű, jó ideje nem jelentkeztem, de ami késik, nem múlik, és végre, egy teljesen új kalandról számolok be nektek! Elöljáróban megjegyezném, hogy februárban, mikor hazatértünk, gőzerővel csaptunk a lovak közé (varrattunk, gyakoroltunk, ötleteltünk, koreografáltunk, edzettünk), és a megálmodott,…